عرضه ویندوز 8 در سال 2012

ٌٌٌٌٌٌWelcome

تاریخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

“استیون سینوفسکی”(Steven Sinofsky) مدیر مرکز تولید ویندوز در شرکت مایکروسافت مطلبی را در مورد آینده این سیستم‌‌عامل در بازار مطرح نکرده است، اما گروه فعال در مرکز Windows Server اخبار جدیدی در مورد مسیر حرکت سیستم‌عامل ویندوز در آینده منتشر کرده‌اند که جالب به‌نظر می‌رسد.

 شرکت مایکروسافت در دو اسلاید ارایه شده در “کنفرانس توسعه‌دهندگان تخصصی”(PDC) که هفته گذشته در شهر لس‌آنجلس برگزار شد اعلام کرد بزرگترین به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Windows Server در سال ۲۰۱۲ انجام می‌شود و در این زمینه، یکی از دو اسلاید مذکور با نام Windows 8 به نمایش درآمد.

خبرگزاری سی‌نت به دنبال نمایش این دو اسلاید از مدیران ارشد مایکروسافت در مورد احتمال ورود نسخه آتی سیستم‌عامل این شرکت موسوم به Windows 8 در سال ۲۰۱۲ سوالاتی را مطرح کرد. سینوفسکی در پاسخ به این سوالات گفت: «من در این زمینه هیچ حرفی برای گفتن ندارم. عبارت Windows 8 چیزی است که شما هم‌اکنون به‌کار می‌برید». سینوفسکی همچنین خاطرنشان کرد که احتمالا مایکروسافت برای نسخه آتی سیستم‌عامل خود از عدد ۸ استفاده نکند و نام دیگری را برای آن برگزیند.

با توجه به اینکه معمولا نسخه جدید هر سیستم‌عامل مایکروسافت پس از گذشت دو سال وارد بازار می‌شود، احتمال می‌رود که ۲۰۱۲ سال ورود Windows 8 و Windows Server به بازار باشد.



نظرات شما عزیزان:

Admin
ساعت21:55---20 فروردين 1391
سلام.
دوسته من شاید عارف رو که رپ های حرفه ای مینویسه رو بشناسی یه وب درست کرده خوشحال میشیم اگه بیای تو وب ما.
منتظر نظرای خوبت هستیم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 264119
بازدید دیروز : 119156
بازدید هفته : 3335119
بازدید ماه : 37503335
بازدید کل : 1577743750
تعداد مطالب : 405
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 264